Faktura elektroniczna w zamówieniach publicznych

Obowiązek odbioru i przetwarzania faktur elektronicznych w zamówieniach publicznych przez zamawiających

Dnia 26 listopada 2018 roku wejdą w życie przepisy zobowiązujące zamawiających (w rozumieniu ustawy Prawo zamówień publicznych) do odbioru i przetwarzania faktur elektronicznych.

W praktyce oznacza to, że zamawiający muszą być pod koniec listopada 2018 roku przygotowani na sytuacje, w których wykonawca realizujący przedmiot zamówienia wyśle fakturę w postaci dokumentu elektronicznego o określonej przepisami strukturze. Dokument ten po wysłaniu przez wykonawcę zostanie automatycznie przetworzony przez system informatyczny zamawiającego , tzn. trafiając do systemu jako e-faktura zostanie rozpoznany i zweryfikowany.

Najbliższy webinar na ten temat, z którego mogą Państwo bezpłatnie skorzystać odbędzie 23 stycznia 2018 r. znajdą Państwo pod linkiem: http://efaktura.gov.pl/szkolenia